Polityka prywatności
Niniejsza Polityka Ochrony Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem z serwisów internetowych udostępnianych w domenie www.skutecznysprzeciw.pl (dalej „Serwis”).
Jeśli w niniejszym dokumencie mowa o „Usłudze” należy przez to rozumieć usługi realizowane w ramach Serwisu.
I. Administrator
Administratorem danych osobowych Użytkowników przekazanych w związku z korzystaniem z Usług (dalej: „Dane Osobowe”) jest Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Płudowski ul. Gwiaździsta 10/10/1, 53-413 Wrocław NIP 8961459092, REGON 021998440.
II. Podstawa prawna i zasady zbierania Danych Osobowych Użytkowników
1. Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika Danych Osobowych.
2. Korzystanie z Usług Serwisu wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika niezbędnych Danych Osobowych. Niepodanie niezbędnych Danych Osobowych wyłącza możliwość korzystania z Usług, albowiem uniemożliwi analizę sprawy i udzielenie pomocy prawnej. Podanie danych jest w całości dobrowolne. Na każdym etapie przetwarzania danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, ma do nich wgląd, może je swobodnie poprawiać, zmieniać oraz żądać ich usunięcia, zgłosić sprzeciw wobec ich przetwarzania, przeniesienia do innego podmiotu lub żądać ograniczenia ich przetwarzania – wystarczy napisać wiadomość na adres: kontakt@skutecznysprzeciw.pl. Jeżeli dane są przetwarzane nieprawidłowo, istnieje możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenie Ogólne w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w skrócie RODO, które obowiązuje w Polsce od 25 maja 2018 roku.
Przypominamy również, że istnieje możliwość zgłoszenia sprawy bez konieczności wypełniania formularza kontaktowego, mianowicie za pośrednictwem maila: kontakt@skutecznysprzeciw.pl, pod numerem telefonu +48 730 83 83 03, lub w siedzibie Administratora na ul.Gwiaździstej 10/10/1, 53-413 Wrocław.
3. Podanie Danych Osobowych przez Użytkownika może być również wymagane w innych uzasadnionych okolicznościach, np. skierowania do Administratora wniosku o przekazanie określonej informacji, o czym Użytkownik każdorazowo zostanie poinformowany.
III. Zakres Danych Osobowych i ich przetwarzanie
1. W zakresie uzasadnionym daną Usługą, Administrator może poprosić Użytkownika o podanie w szczególności następujących Danych Osobowych: imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu poczty elektronicznej, daty otrzymania nakazu zapłaty, elektronicznego kodu dostępu do akt E-sądu w Lubinie. W regulaminie Usługi mogą zostać wskazane inne Dane Osobowe, które Użytkownik powinien podać w celu skorzystania z Usługi.
2. Podanie danych kontaktowych i osobowych oraz nadesłanie materiałów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na korzystanie z tych danych i materiałów przez serwis w celu oferowania użytkownikowi świadczenia usługi w postaci analizy sprawy. Następnie, po fakcie zaoferowania przez serwis użytkownikowi serwisu usługi polegającej na udzieleniu pomocy prawnej świadczonej przez współpracującą z serwisem kancelarię prawną oraz podpisaniu przez użytkownika pełnomocnictwa do działania w imieniu użytkownika, udostępnione przez użytkownika informacje i materiały zostaną przekazane ww. kancelarii wyłącznie w celu udzielenia pomocy prawnej. Jeśli użytkownik serwisu nie wyrazi zgody na zaproponowane warunki świadczenia usługi przez serwis oraz współpracującą z serwisem kancelarię prawną lub też serwis uzna i poinformuje użytkownika, że nie będzie w stanie zaproponować użytkownikowi świadczenia usługi - wszystkie udostępnione przez użytkownika dane i materiały tj. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, kod dostępu do akt elektronicznych E-Sądu w Lublinie oraz wszelkie przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób materiały zostaną usunięte przez właściciela serwisu w okresie nie dłuższym niż 1 miesiąc od nawiązania pierwszego kontaktu i nie będą przetwarzane w jakiejkolwiek postaci lub formie. Ww. dane oraz materiały należące do użytkownika serwisu, który udzielił pełnomocnictwa do działania w jego imieniu będą przetwarzane przez okres realizacji usługi polegającej na świadczeniu pomocy prawnej, a po jej zakończeniu przechowywane (archiwizowane) przez właściciela serwisu w formie papierowej (dane przekazane w formie elektronicznej zostaną przekształcone na formę papierową, a później usunięte) przez okres 5 lat. Po tym czasie wszelkie dane zostaną usunięte.
3. Przekazane dane nie będą wykorzystywane do działań marketingowych, promocyjnych ani nie będą przekazywane innym podmiotom (poza współpracującą z serwisem w danej sprawie kancelarią prawną celem udzielenia pomocy prawnej).
IV. Zabezpieczenia danych osobowych.
1. Przesyłanie jakichkolwiek danych przy pomocy formularza kontaktowego jest chronione szyfrowanym połączeniem. Zobowiązujemy się chronić wszelkie ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz normami ochrony bezpieczeństwa. Serwis nie przekazuje danych i informacji o użytkownikach oraz udostępnionych przez nich materiałów jakimkolwiek podmiotom zewnętrznym (z wyjątkiem współpracującej z serwisem w danej sprawie kancelarii prawnej - po wcześniejszym poinformowaniu o tym użytkownika serwisu).
V. Ochrona prywatności osób niepełnoletnich
1. Serwis nie monitoruje i nie weryfikuje informacji na temat wieku użytkowników. Osoby niepełnoletnie nie powinny wysyłać żadnych informacji ani dokonywać zamówień usług świadczonych przez serwis bez wiedzy swoich rodziców lub prawnych opiekunów.
VI. Rezygnacja/zmiana danych
1. Serwis oferuje użytkownikom możliwość aktualizacji swoich danych. Na każdym etapie przetwarzania danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, ma do nich wgląd, może je swobodnie poprawiać, zmieniać oraz żądać ich usunięcia, zgłosić sprzeciw wobec ich przetwarzania, przeniesienia do innego podmiotu lub żądać ograniczenia ich przetwarzania – wystarczy napisać wiadomość na adres: kontakt@skutecznysprzeciw.pl. Cofnięcie zezwolenia na przetwarzanie udostępnionych przez użytkownika danych osobowych wymaga przesłania stosownej informacji na adres: kontakt@skutecznysprzeciw.pl. Jeżeli dane są przetwarzane nieprawidłowo, istnieje możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. Kontakt
1. W razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej polityki prywatności lub jakichkolwiek praktyk stosowanych w serwisie, prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@skutecznysprzeciw.pl Jeżeli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności, prosimy o niekorzystanie z serwisu www.skutecznysprzeciw.pl